Despărţire (Răzvan Nicula)

Hai să o luăm pe drumuri paralele

De la răscrucea asta-ntunecată

Să râdem ca înnebuniţi de iele

Şi să nu ne mai vedem vreodată.


Vreau să îţi duc dorul totdeauna

Să plâng cu lacrimi mari, sărate,

Să îmi doresc o clipă, numai una!,

În care morţi să le-mpărţim pe toate.


Acum întoarce-te şi mergi către uitarea

În care mă vei cufunda curând;

Şi dacă vrei îmi uită răsuflarea

Și gustul de sărut flămând.


Să nu-ţi faci, dragă, grijă pentru mine,

Durerea mă va consuma încet

Şi de-am să mor îmi va fi bine

De n-o să simtă nimeni vreun regret.


Din iadul meu întunecos, fierbinte,

Spre toate cerurile mă voi răzvrăti

Și voi târî toţi sfinţii în morminte

Să mă răzbun că nu te pot iubi.

Lasă un răspuns

