Neîmplinire (Răzvan Nicula)

Din uleiuri miresmate

Şi-a făcut ea scăldătoare

Pentru sânii-i, nestemate

‘Coperite de ninsoare.


Pielea ei catifelată

În a florilor petale

Se răsfaţă sărutată

Promiţând plăceri şi jale.


Ochii ei frumoşi, albaştri,

Migdalaţi ca o măslină

Ar seduce şi sihaştrii

Depărtându-i de lumină.


Ne-am îmbrăţişat sub lună

Mi-a zâmbit şi m-a sedus

Şi spunându-mi „noapte bună”

A plecat şi m-a răpus.

7 comentarii la “Neîmplinire (Răzvan Nicula)

  1. cristina spune:

    Doamne, poezia asta e superba!

  2. LuciaM spune:

    Aceasta poezie iti trezeste toate simturile…😉

  3. Nevermore spune:

    Inseamna ca mai trebuie sa lucrez daca am reusit sa le trezesc dar nu si sa le dezlantui🙂

  4. araoimi spune:

    No, m-am trezit si eu citind…mereu in noapte rasar versuri ?
    E..minunat !🙂

    • Nevermore spune:

      Araoimi, multumesc!
      Daca apareau versuri in fiecare noapte ma consideram binecuvantat. Pentru ca noptile ne transforma si ne acorda alte dimensiuni, cuvintele mele se nasc mai usor in timpul lor decat in timpul zilei. De aceea am si considerat potrivit ca textele din acest loc de joaca sa fie programate spre aparitie in cursul noptii. Sunt, totusi, si nopti mai sterpe ca Sahara…🙂

Lasă un răspuns

