Iubita infidelă (Răzvan Nicula)

Hai, spune, mă iubeşti? Hai, spune!

Din gura-ţi dulce adevărul crud

Să se răzbune într-o lume

Ce doar în ochii-ţi pot s-o mai aud.


Din buzele-ţi pătate, ca o fragă,

Să mă zdrobească astăzi, nefiresc,

O amintire a iubirii, vagă,

Ce doar în vorba-ţi pot s-o mai zăresc.


Şi dacă vrei ca-n zorii trişti de mâine

Nimic să nu găseşti în aşternut,

Alungă cerşetorul fără pâine

Adăpostit în sufletu-ţi pierdut.


2 comentarii la “Iubita infidelă (Răzvan Nicula)

  1. Mi-a placut!
    Incerc sa raspund mesajului poeziei cu sprijinul lui Minulescu
    „Eu stiu c-ai sa ma-nseli chiar maine
    Dar fiindca azi mi te dai toata,
    Am sa te iert, e vechi pacatul
    Si nu esti prima vinovata”

  2. Nevermore spune:

    Constientizarea unui act in sine, inainte de a avea loc, nu reprezinta o micsorare a durerii ci o atenuare a socului. Infidelitatea? Hmm… e una din senzatiile cele mai complexe, care ofera niste trairi cat se poate de contradictorii. Inima batand puternic, cu teama, lasand remuscarile sa se strecoare in vene, incercand apoi sa le sugrume… Placerea de a gusta fructul interzis, de a sti ca narui o lume, dar ca dai automat nastere alteia… Iertarea este unul dintre lucrurile care au o importanta cat se poate de redusa. Opinia mea.

Lasă un răspuns

