What the fuck?!

Si daca nu intelegeti… sa aveti o zi buna.

Această intrare a fost publicată în Muzica.

15 comentarii la “What the fuck?!

  1. Araceli spune:

    Nu ştiu ce te-a supărat, poate atmosfera gerenală… poate meciul de diseară :D. Răzvrătirea împotriva lumii te însufleţesc şi te aduc mai presus de destin 🙂

  2. Nevermore spune:

    Eh… nu, pun pariu ca meciul ma va binedispune :)). Razvratirea impotriva lumii nu este decat un alt razboi donquijotesc, pe care unii il castiga trisand sau cu ajutor din partea Fortunei. Si nu stiu ce e mai enervant, sa iti dai seama de asta sau, in cunostinta de cauza, sa fii suficient de nebun sa il continui…

  3. Araceli spune:

    :)) sa sperăm că te va bine-dispune. Constat ca îţi plac războaiele de felul acesta… Văd că am şters din greşală o parte din comentariu şi a rămas un plural lipsit de sens. Pentru ca pluralul să fie justificat, pusesem iniţial „răzvrătirea împotriva lumii şi nemulţumirea faţă de ceea ce este”. Cu Fortuna eu nu cred că mă împac, mă ocoleşte când am nevoie :)), nu ştiu cum să-i fac pe plac. Oricum continuarea războiului e semn de nebunie constructivă :D.

    • Nevermore spune:

      Araceli… e bine ca nu ai acceptat pariul :)). Cu Fortuna nici eu nu stiu cum sa te impaci. Eu ii intorc spatele si de cate ori da sa se apropie arunc cu pietre. Ma gandesc ca in felul asta se va ambitiona sa ma loveasca o data si bine… sa raman lat :).

      • Araceli spune:

        :)), măi, eu nu accept orice pariu, dar nu are sens să te supere un meci, Fortuna nu poate fi decât cu o echipă sau alta, mai există și retur :P, poate dacă o rogi, face ceva. Săraca Zeiță, câți dau cu pietre și totuși e uneori foarte generoasă. Cu mine doar în situații critice, admit. Cât despre tine, sper că știe să ochească bine și găsește piatra potrivită.

      • Nevermore spune:

        De Craciun ii fac cadou o prastie. Si un bolovan 🙂

  4. Nevermore, e si asta o solutie pentru facut ordine in idei si pentru avant in start. What the fuck!? Si eu zic cateodata asa, mai ales atunci cand pe moment nu gasesc explicatii logice pentru ceva anume… dar se rezolva in cele din urma.
    Razvratirea impotriva lumii… presupun ca este cam mult spus sa te pozitionezi in afara ei sau deasupra tuturor. Nici macar atunci cand ai fi foarte suparat. In lumea asta mica-mare (depinde de perspectiva) exista intotdeauna cineva, sau ceva in fata caruia sa ne plecam smeriti, si nu pentru inchinare ci de admiratie!
    Cred ca muza nu ti-a venit inca din vacanta, dar stai linistit, am eu o informatie dintr-o sursa secreta, ca in noaptea asta ajunge la tine odihnita si gata de dictare! Bafta!

    • Nevermore spune:

      StropiDeSuflet, uneori te pozitionezi deasupra lumii, alteori in afara ei, alteori chiar in mijlocul ei… de multe ori sub talpile ei… Oricare pozitie ofera ceva, invata si transmite ceva, chiar si un sentiment in sine, o exclamare pe marginea careia inspiratia sa iti puna condeiul in mana si sa ii dirijeze miscarile :). E bine ca mi-ai transmis informatia, este ca o gura de oxigen 🙂

  5. Araceli spune:

    :))), cam mult până la Crăciun… caută o sărbătoare mai apropiată.

  6. Araceli spune:

    Apropos, am avut o presimțire că te va supăra meciul :(.

Lasă un răspuns

