Dilemă

DSC01719Şi nici acum nu ştiu ce mi-am dorit mai mult… Să fiu norul care învăluie stâncile, să mă pot risipi spre zări, sau să fiu stânca, aceea care străpunge norul, ceea ce rămâne când visul se risipeşte?

19 comentarii la “Dilemă

  1. Araceli spune:

    În primul rând, superba fotografia. În al doilea… dilema aş rezolva-o aşa: dacă norul nu se risipeşte când visul nu se poate împlini, el se transformă în lacrimi de ploaie. Aceste lacrimi de ploaie, în ani şi ani modelează stânca, făcând în final să se împlineasca visul…

  2. inexprimabil spune:

    Oricat mi-a placut sa fiu nor, am ramas stanca. Si e mai bine asa…

    • Nevermore spune:

      Da, Inexprimabil, dar stanca inseamna inchistare, presupune mai mult sau mai putin pietrificare, duritate, solidificare. Nu neaparat remuscari, dar amintiri nu tocmai placute. Norul e dispersie, pierdere si uitare… si posibilitatea renasterii intr-o alta forma. Desi afirmatia e facuta de dragul unui dialog, si eu as prefera stanca.🙂

  3. Nevermore, Inexprimabil, „Caci ramane stanca/ Desi moare valul…” eu as prefera sa fiu o raza din soarele care alunga norii si-si ninge stralucirea peste intinderea nemarginita a peisajului acesta superb! Nu va alaturati in temerara si fascinanta explorare a acestei nemarginiri?

  4. Araceli spune:

    Mă bucur că măcar s-au schimbat, pe lângă termene, adaug că nu-mi plac regulile. Poate te conving să te faci și fotograf🙂

  5. Araceli spune:

    Îmi place optimismul🙂, un zâmbet pentru asta…

  6. Nevermore spune:

    Briza, intr-o anumita masura sunt de acord, preferinta ar putea fi diferita de structura interioara. Dar indraznesc sa pun o alta problema… oare preferinta, alegerea finala, nu este generata chiar de structura interioara?

    • briza spune:

      da, poate preferinta e generata de structura interioara, dar asta nu inseamna ca ele coincid intotdeauna; din contra, as spune ca exista tendinta de a-ti dori sa fii asa cum nu esti…

      • Nevermore spune:

        Briza, nu as putea afirma niciodata ca preferinta si structura interioara coincid. Si exista si acea tendinta despre care vorbesti… totusi, puterea sta in a fi ceea ce esti, in a te accepta. Si mai tarziu, revenind la niste discutii mai vechi, sa cauti sa perfectionezi ceea ce esti.

Lasă un răspuns

