Ice queen

Vin zilele friguroase. În care mâinile ne vor îngheța. Ne vor bate ploile și mai târziu ninsorile. Și viscole, și geruri ucigătoare. Dar nimic din toate acestea nu va mai avea o regină. Pentru că privirea ei verde a căzut asupra mea. Nu, rămâi suverană, rămâi atotputernică…

Am văzut în ochii ei… va veni vara.

24 comentarii la “Ice queen

  1. i.o.flavius spune:

    servus…
    toamna asta nu e cea pe care o ştiam eu… e prea devreme şi prea frig… sper să o redescopăr aşa cum am cunoscut-o mai demult… şi fără… zile fruguroase 😉
    toate cele bune!

    • Nevermore spune:

      Ceau, Flavius! Adevarat, timpurile se schimba. Desi frustrarea mea sunt iernile… atat de diferite de cele de acum 20 de ani… Si eu sper ca toamna sa redevina ce a fost, si iarna la fel… dar oricat am spera, e bine sa incercam sa luam lucrurile bune pe care le ofera, chiar si in forma lor actuala. O noapte faina!

  2. Araceli spune:

    Iarna va veni și ea, alungând toamna cu sentimentele ei arzând mocnit și potolit. Va alunga lacrimile de ploaie, frunzele ce foșnesc sub pas ascuns, soarele care își ascunde tot mai des privirea, va îmbrăca tristețea în haina optimismului… E un sfârșit ce deschide un alt început și speranța unei veri care va veni. Pentru că deși este frig, în suflet e vara mereu.

    • Nevermore spune:

      Araceli, foarte frumos spus! Dar te voi contrazice… fiecarui suflet ii este caracteristic un anotimp. Exista o succesiune a anotimpurilor, nu numai extern, dar si in interiorul lui. Si totusi, anotimpul dominant se va manifesta mereu, nerespectand ciclicitatea. Opinia mea…

      • Araceli spune:

        Interesant spus :), fiecărui suflet îi corespunnde un anotimp, deşi, chiar şi aşa uneori se manifestă o ciclicitate. Nu pot decât să fiu de acord. Ca să te contrazicşi eu, ai rezumat cam tot ce am spus eu, sub o altă formă :D.

      • Nevermore spune:

        Araceli, diferenta dintre cele spuse de noi este ca eu nu consider vara anotimp definitoriu pentru suflete. Fiecare suflet cu anotimpul sau. In rest da, opiniile noastre coincid. 🙂

      • Araceli spune:

        :), Vara poate fi pe de-o parte anotimp caracteristic unui suflet, așa cum spui tu, evident nu tuturor sufletelor. Dar poate fi și o parte manifestă a unei ciclicități, o stare a sufletului plină de extaz, iubire, pasiune și fericire,răsărite dintr-o ploaie caldă ce se risipește cu dărnicie peste natura clocotindă sub soarele torid. E interesantă teoria ta 🙂

      • Nevermore spune:

        Araceli, cel putin asa pare la prima vedere… si la a doua. Mai departe nu stiu…

  3. briza spune:

    scurt si foarte dragut…
    si daca tot ati vorbit despre cum „fiecarui suflet ii corespunnde un anotimp”, o sa recunosc ca toamna e anotimpul sufletului meu…

  4. Araceli spune:

    :D… mai departe vedem…

  5. Araceli spune:

    Adevarat ai spus: ceilalti ma definesc in functie de felul in care ma vad. Asfel, s-ar putea ca definitiile sa fie asemanatoare sau contradictorii, dar sa ma surprinda in aceeasi masura. Le las aceasta placere imbinata cu misterul, pentru ca nedefinindu-ma, nu vor sti nciodata daca au avut dreptate sau nu.

  6. Araceli spune:

    :), o provocare la care numai timpul poate sa raspunda…

Lasă un răspuns

