Pur politic

Se pare că am scăpat de Băse! Şi totuşi…

14 comentarii la “Pur politic

  1. Elisa spune:

    Si melodia si fraza ta de introducere sunt foarte expresive pentru ceea ce simtim in clipele astea. Am scapat , dar oare?

  2. Hip-Hip-Uraaaaa! Sper din tot sufletul ca va fi o schimbare in bine. Pe blogul lui Flavius Obeada, am postat un comentariu la Ninge iar, sub forma unei poezioare in care imi exprimam punctul de vedere! L-am copiat si l-am pus aici:
    StropiDeSuflet wrote @ 5 decembrie, 2009 at 00:06

    C-o să ningă, c-o să plouă,
    Eu visez o lume nouă.
    Dacă nu votăm schimbarea,
    Ne va paşte închistarea
    Într-o lume de nimic.
    Deci pe Geoană daţi un… click!
    N-o fi extraordinar…
    Dar măcar nu-i marinar
    Să ne ducă atât pe plută
    Fiindcă flota e vândută.

    anticipam!

  3. Rectific, postarea lui Flavius Obeada se numeste „Imi ninge” si nu :Ninge iar”

  4. klausen1976 spune:

    pur politic … whatever … nevermind … 🙂

  5. Acum este luni si sunt alte rezultate. Da, Nevermore, poate sa-ti ploua, urmeaza un haos total! Ma ingrozesc de acuzele si noroaiele cu care se vor improsca politicienii. Pacat ca toate vor fi peste capetele noastre care vor trebui sa suporte duhoarea emanata si bineinteles consecintele. O societate invrajbita, politicieni in razboi, strainatate scarbita, oameni disperati de saracie si inertie!Asa intrezaresc eu perioada urmatoare!

    • Nevermore spune:

      StropiDeSuflet, se pare ca romanii au ales raul cel mai mic. PSD-ul a sfartecat tara asta, si daca iesea cel pentru care a garantat ilustrul personaj Vanghelie nu imi ramanea decat sa ma duc la chioscul din coltul blocului, sa cer o paine si o viza de State…

  6. zbordefluture spune:

    Ma abtin de la comentarii! Eu tin cu Base! 🙂

  7. zbordefluture spune:

    Exact asta a fost si rationamentul meu! 🙂

Lasă un răspuns

