Remember

Îmi căutam cuvintele… Le căutam, ca într-o prăvălie frumos aranjată, cu rafturi ordonate… Am întins mâna să îl iau pe primul. A apărut o umbră şi a exclamat „Ce faci?!”… „Caut cuvinte”, am răspuns. „De parcă nu ne-ai luat destule… „. „Pentru blog…”. „Facem inventarul, dar poţi să vii mai târziu. Totuşi, uite o piesă veche, uitată într-un colţ.”

Am luat-o, pentru că poate să lumineze ziua multora. Am şters-o de praf şi…

Bună dimineaţa!

4 comentarii la “Remember

  1. liana spune:

    Buna dimineata!
    Da,m-am bucurat,mi-a placut;multumesc!Incep ziua fredonand…si,afara e soare…

  2. LCF spune:

    Hi,hi, ce dragut… numai bine de sorbit cafeaua la primele ore ale diminetii…

Lasă un răspuns

