Versus

Am omis varianta cântată de Mariah Carey (prea bine cunoscută), în favoarea variantei lui Nilsson (1971), pe care, personal, o consider cea mai reuşită dintre zecile de interpretări existente. Nu ştiu care vă va plăcea mai mult, originalul, cântat de cei de la Badfinger (1970), sau coverul – primul şi cel mai reuşit. Poate contează mai mult să ştim că, atunci când pierdem pe cineva extrem de drag, murim. Apoi, ca să ne târâm zilele rămase, renaştem. Dar nu mai suntem noi, suntem alţii.

11 comentarii la “Versus

  1. Nevermore, dacă pierderea nu este fizică, ci de natură sentimentală, atunci este bine ca fiecare să-si controleze atitudinile, ca nu cumva chiar cel care se plange, sa fie cel vinovat.
    Legat de interpretarea piesei, ambele variante mă predispun rătăcirii printre suave, dulci amintiri şi nu pot spune care din ele imi place mai mult… depinde de momentul în care o ascult:

    • Nevermore spune:

      StropiDeSuflet, atunci cand cineva pierde pe altcineva nu se plange, doar plange. In astfel de dureri vinovatia trebuie cautata niciodata. Interpretarile piesei… nici eu nu mai stiu. Acum ceva vreme era Nilsson. Dar Badfinger a castigat teren…

  2. briza spune:

    mie-mi place varianta lui Harry Nilsson, numai pe asta o ascult 8->

    • Nevermore spune:

      Briza, simt o usoara nota de extremism… „numai pe asta…”. Valoarea piesei este incontestabila, desi cei de la Badfinger nu s-au gandit ca va deveni atat de mare. Prima oara cand am auzit varianta originala a piesei nu m-a impresionat. Dar i-am dat o sansa, si deja nu mai sunt foarte sigur… a crescut mult in ochii mei.

      • briza spune:

        am ascultat originalul, nu mi-a placut, iar varianta Mariah Carey am scos-o de mult din playlist, asa ca raman la Harry Nilsson

      • Nevermore spune:

        Briza, faceam referire doar la acel „extremism” izvorat din suficienta si, mai mult sau mai putin neverificat. In conditiile la care te referi tu, nu incerc sa conving pe nimeni. Sa nu uitam, rubrica se desfasoara, permanent, sub imperiul aceluiasi dicton, „de gustibus”…

  3. Araceli spune:

    Mie cel mai mult imi place originalul, desi nici varianta propusa de tine nu este deloc de lepadat….

Lasă un răspuns

