Versus

Nu pot spune că îmi amintesc cu deosebită plăcere zilele de școală. Pentru mine, ca să mă laud, nimeni de acolo nu a reprezentat vreun model demn de urmat și nici nu mi-a trezit aspirații de a ajunge într-un anumit fel. Printre notele foarte proaste alternate cu notele foarte bune, nu am reușit decât să dezvolt antipatie față de anumite caractere și să le apreciez, rece, pe celelalte.

Tot la rece, apreciind varianta lui Chuck Berry, nu mă pot opri să nu afirm că datorită lui muzica a cunoscut una dintre cele mai puternice și cele mai benefice revoluții. Totuși… deși deja am afirmat de mai multe ori că, în opinia mea, majoritatea coverurilor nu sunt mai reușite decât piesele originale, mă bucur că băieții de la Ac/Dc au reușit să mă contrazică. Să ascultați cu plăcere. 

Lasă un răspuns

