Publicitate

Nu sunt un pasionat al spoturilor publicitare, dar uneori, din mulțime, câte unul este capabil să scoată capul și să îmi atragă atenția. Având în vedere faptul că în România nu am mai văzut de mult altceva decât reclame idioate, clipul următor mi s-a părut o gură de aer. Încep să mă resemnez, uneori îmi vine să nu mai cer nimic de la țara asta, de la locuitorii ei, de la nimeni. Dar mi-aș dori ca unii, care se consideră „specialiști”, să renunțe măcar pentru două minute la autosuficiența care îi caracerizează, sau la atitudinea de geniu neînțeles, și să arunce un ochi, să vadă cum se face cu adevărat. Publicitate.

Lasă un răspuns

