În zori

Mi-am făcut curaj și am stat în fața zorilor, așteptând clipa aceea în care izbucnesc ca o flamă de neoprit, ca o emoție cutremurătoare, ca o dorință nestinsă care, cu vâlvătaia ei, transformă tot ce a existat înaintea ei în scrum.

Am privit în ochii nopții, dorindu-mi ca privirea ei înstelată să nu mă mai părăsească niciodată. Am vrut ca stelele, care începuseră să pălească, să rămână încremenite, acolo unde era fiecare, până când trupul meu ar fi ajuns în alte locuri, din care nu i-ar mai fi fost permis să le vadă. Și am căutat în ceruri, în frunzișul fremătător, în parfumul amețitor al florilor adormite… Nu știu ce am căutat, nu știu ce am găsit… Am văzut doar cum stelele piereau, parcă înfiorate, înspăimântate de raza de lumină care cuprinsese orizontul.

Probabil, cândva, în alte vremuri, în alte vieți, în alte eternități, capul mi se va odihni pe sânul tău, așa cum ar fi trebuit să o facă… Așa cum imaginau ochii mei închiși, așa cum am crezut că imaginează pieptul tău fremătând. Un piept care, însă, fie s-a închis, fie s-a deschis altor lumi, altor veacuri de fericire la care eu nu am îndrăznit să visez.

Păleau stelele, și, odată cu ele, am simțit cum și fața îmi era cuprinsă de paloarea zilei, de inutilitatea ei, de povara lipsei visului. M-am lăsat să alunec pe spate, fără vlagă. Doar privirea îmi rătăcea, nebunește, de la o stea la alta, încercând să păstreze în ceruri măcar una. O stea a mea, căreia să îi dau numele tău. Când, însă, nu am mai reușit să zăresc niciuna, când am știut că zbaterea mi-a fost în zadar, mi-am lăsat privirea să se întoarcă în mine, căutându-te, pentru totdeauna, așa cum te-am știut cândva – o rază de lumină care îmi străpungea întunericul, o stea strălucitoare care să îmi trezească visul.

6 comentarii la “În zori

  1. zbordefluture spune:

    „Mi-am făcut curaj și am stat în fața zorilor, așteptând clipa aceea în care izbucnesc ca o flamă de neoprit…”

    Mi-a placut mult…Ca de obicei… Cand vrei tu… te intreci pe tine…:)

    O zi frumoasa!

  2. Orry spune:

    minunat! 😉
    Zi buna!

  3. zbordefluture spune:

    Tu poti tot timpul… Asa am impresia… Ceea ce e mare lucru… Si pentru tine.. iti descatuseaza sufletul.. Eu nu mai am de mult vorbele la mine… Ceea ce e foarte greu. Crede-ma!

Lasă un răspuns

