Versus

Cred că și prezentul „Versus” este, oarecum, atipic. Bohemian Rhapsody, în varianta celor de la Queen este imposibil de depășit, oricine ar încerca acest lucru. Totuși, nu mare mi-a fost surpriza să aud varianta realizată de Bruce Dickinson (vocal Iron Maiden) în colaborare cu Monserat Caballe. Nu este mai bună decât originalul, dar este mai bună decât orice mi-aș fi imaginat eu că ar putea reuși cineva. Minunați-vă…

13 comentarii la “Versus

  1. Brocken Soul spune:

    Nevermore, făcând comparaţie între ele îti dau dreptate, originalul nu poate fi întrecut. Queen e departe cu mult de cover-ul făcut de Dickinson cu Monserat Caballe, dar e de apreciat că măcar a încercat să abordeze o piesă de la legendarii Queen, şi asta apreciez la Dickinson.

    • Nevermore spune:

      Brocken Soul, sa nu ne facem pacate. Si eu as putea incerca sa abordez o piesa de la Queen, dar nu ar fi nimic de apreciat. La Dickinson remarcabil este nu ca a incercat sa abordeze, ci ca a reusit ceva de o valoare atat de mare. Opinia mea…

  2. oana spune:

    jam session…..:)

  3. oana spune:

    bine te-am regasit…..cu mare drag…..

    • Nevermore spune:

      Oana, mi-am permis sa editez putin comentariul… „v-am” nu suna tocmai bine. 🙂

      • briza spune:

        imi permit si eu sa ma bag in discutia voastra, precum musca pe orezul cu lapte :))
        poate Oana nu te saluta numai pe tine 😛 poate chiar vorbea la plural…

        si acum on-topic: interesanta versiunea lui Dickinson, nu o stiam

      • Nevermore spune:

        Briza, „Da, Doamne, mintea romanului de pe urma”… La asta nu m-am gandit. Prea modest sa cred ca s-a creat un mic grup ai cărui membri se regăsesc cu drag aici… Sau meteahna romanului, care cum a vazut putina apreciere asteapta sa i se faca si statuia. Daca am fost in eroare imi fac mea culpa.
        Dickinson? Un monstru… sacru, bineinteles.

  4. oana spune:

    m-ati pus in incurcatura….:)BINE TE-NE-AM REGASIT……cu tot ce-i mai frumos…..

  5. inexprimabil spune:

    Sunt si lucruri care nu au rost sa fie copiate. O versiune buna, dar sub original. Nu cred ca are cine face un cover dupa Queen mai bun decat originalul…

    • Nevermore spune:

      Inexprimabil, uneori, chiar daca „reusita” nu depaseste modelul preluat, exista un rost. Versiunea lui Dickinson e foarte buna si cred ca era mai mare pacat sa nu o fi facut. Cat despre preluarile pieselor celor de la Queen, exemple sunt destule care sa confirme: daca ai impresia ca poti sa le faci sa sune mai bine, inspirat este sa gandesti inca o data, pana realizezi ca este imposibil.

Lasă un răspuns

