One night…

          Era frumoasă – o frumuseţe cum nu mai văzusem de mult, ca a unui înger izgonit dintre nori pentru o vină neştiută de nimeni. Mă privea la intervale scurte de timp, ferindu-şi ochii de ai mei de câte ori observa că mi-i îndrept înspre ea. Îşi ţinea paharul în mână şi, când îl apropia de buzele pline, perfect conturate, părea că îi zâmbeşte. Cu privirea aţintită în altă parte îşi oferea bogăţia trupului privirii mele, pe care o simţea şi o aştepta deopotrivă. Sânii rotunzi tresăltau ca la o atingere indecentă de câte ori ochii îmi coborau pe pieptul ei, deşi buzele, misterioase, păreau că îmi aprobă, murmurat, îndrăzneala. M-am apropiat de ea, i-am împins o şuviţă rebelă de păr după ureche şi i-am zâmbit. Mi-a zâmbit şi ea, dar zâmbetul ei nu trăda niciun motiv pentru care să fi fost izgonită din paradis, dimpotrivă. Mai târziu mi-am sprijinit fruntea pe umărul ei, în timp ce ea îmi respira pe obraz, amestecându-şi respiraţia proaspătă cu parfumul meu. Un deget îndrăzneţ i s-a scurs pe linia gâtului, până la baza umerilor, alunecându-i apoi pe braţul dezgolit, acoperit de pielea mătăsoasă şi înfiorată. Mâna mi s-a oprit pe talia ei subţire dar, înfruntându-mi teama că s-ar putea frânge, am strâns-o cu braţul, apropiindu-i trupul de al meu. Nu se îndepărtă, doar îşi aţinti privirea în a mea, aşteptând, poate, ca pedeapsa pentru blasfemia mea să vină din altă parte. Apoi, palma care nu îi mângâiase talia s-a strecurat, în îmbrăţişarea strânsă, ca o adiere, pe interiorul coapsei ei. Abia atunci când răsuflarea de pe buzele ei începu să îmi izbeasă precipitată obrazul,  parcă pălmuindu-l, i-am şoptit…

          Şi-a lăsat capul pe spate într-o mişcare rebelă şi un hohot de râs îmbătător îi părăsi pieptul. Nu îmi spuse niciun cuvânt, doar buzele ei mi-au răspuns, strângându-le tandru pe ale mele.

Lasă un răspuns

