De duminică

          Vorbeam cu cineva, acum ceva vreme, nu demult… personaj trecut de o vârstă venerabilă, care încerca să mă aducă pe „calea cea dreaptă”. Am dat plictisit din mână, un gest care ar fi spus multe, altora. Poate, apreciabil, acelui om i-a spus altceva. Mi-a zis: „Nici eu nu credeam şi mă revoltam, dar acum, la vârsta asta, am început să mă rog”. S-a întrerupt, parcă ezitând să îmi împărtăşească secretul: „Nici acum nu cred, dar îmi este teamă că poate există”.

          E duminică. Pentru cine o vrea să se roage, mătănii plăcute. Pentru ceilalţi, duminică faină!

 

2 comentarii la “De duminică

Lasă un răspuns

