Iunie

          Mi se întâmplă, din când în când, să uit cum lupt să mă eliberez din chingile timpului. Spuneam că eu plec dar revin… ca să realizez că a venit rândul unei luni să plece, a unui anotimp întreg. Iunie; vară; căldură; soare. Nu, mări de soare! Şi noi deliruri pe drumul spre celălalt ţărm unde, probabil, voi descoperi un nou continent, o nouă lume.

5 comentarii la “Iunie

  1. Faina melodie, imi aduce aminte de sesiunea de vara, intotdeauna o ascultam inainte sa plec la examen… Parca mi se face dor de niste examene… 🙂 Of, ce vremuri!

    • Nevermore spune:

      Light In Nifleheim, asa se spune (si eu subscriu), studentia este cea mai frumoasa perioada din viata. Nu ca dupa aceea ar veni sfarsitul, dar… :). Totusi, sa nu exagerez, dor de examene nu mi-a fost niciodata :))

      • Nevermore, te rog citeste Wikipedia sau dictionarul de mitologie si vezi acolo cum se scrie sau cum se citeste :p. Referitor la examene… hmmm… mi-e dor, cred, si de triumful de dupa, motiv in plus de a petrece:).

      • Nevermore spune:

        Light In NIFLHEIM, errare humanum est :). Triumfurile, motivele de petrecere nu pot fi gasite numai in promovarea unor examene. Dar este la fel de adevarat ca fiecare varsta are scopurile, bucuriile si tristetile ei.

Lasă un răspuns

