De duminică

          Lăsându-mi la o parte toate motivele pentru care am ajuns să urăsc ziua de duminnică, mi-am spus: „defineşte sfârşitul”. Sfârşiturile, privite de optimişti ca noi începuturi, pot fi chiar dezirabile. Dar de multe ori un sfârşit rămâne doar un sfârşit. O moarte, de exemplu, este tot o moarte şi, deşi ştiu că mor în fiecare zi câte puţin, în unele sfârşituri nu îmi mai doresc nici epitaf. Ce nou ar putea spune cuvintele din ceva ce, oricum, s-a spus? A mai murit o săptămână…

 

Lasă un răspuns

