Puritate

          M-am trezit sub un cer plumburiu, dar nehotărât ce să facă, să plouă, să nu plouă… L-am privit zâmbitor, căutându-i în pântece sămânţa de fulger şi zvonul de tunet. Poate m-am gândit la cineva, nici nu mai ştiu. Poate la o ploaie care să mă cureţe, să îmi redea puritatea – măcar aceea a gândurilor.

Această intrare a fost publicată în Muzica.

8 comentarii la “Puritate

  1. Evoia spune:

    important e sa ti-o pastrezi pe cea a copilului din tine; in rest, ploaia spala si reda multe.

  2. Camelia spune:

    Ştii de ce uneori uităm, Nevermore? Ca să dobândim puritatea, inocenţa începuturilor.

    • Nevermore spune:

      Camelia, se spune ca viata e cel mai bun profesor – daca iti uiti lectia ti-o mai preda o data. Totusi, de prin scoala amintiri, as spune ca este mai usor sa recapitulezi decat sa inveti din nou. Uneori cred ca inocenta nu se reinvata, ci se conserva.

  3. Camelia spune:

    Priveşte cu asculzândul unui surâs şi asta…

Lasă un răspuns

