Pozitivism

          De multe ori mi se întâmplă să merg să vorbesc cu vreo persoană apropiată şi, de fapt, să fiu nevoit să tac. Să tac mâlc şi să ascult. “Am pierdut un an degeaba”, îmi spunea cineva, în pragul unei depresii profunde. “Uite, imediat este noiembrie şi eu nu am făcut nimic, a trecut anul pe lângă mine”.

           Cel mai mult mă îngrozesc oamenii care în alergătura lor de zi cu zi după lucrurile “măreţe” uită de cele mici. “Mai sunt ceva mai mult de cincizeci de zile până la Crăciun – numără-le în gând, în fiecare seară. Priveşte cerul. Plimbă-te prin ploi reci, chiar dacă răceşti. Răceşte. Cere cuiva să vină să îţi facă un ceai. Spune “mulţumesc”. Zâmbeşte. Visează”. E frig, e noiembrie, dar vorba cântecului…

Lasă un răspuns

