Rock, mătuşă!

          Sunt perioade în care mi se întâmplă să mă simt complet dezorientat. Pentru unii devine o joacă doar să mă întrebe, atunci când afirm că vreau să fac ceva: „Eşti sigur”? Sunt sigur de multe lucruri, de cele mai multe. Dar uneori mi se întâmplă ca la cea mai mică urmă de îndoială manifestată de cineva, să dau înapoi. Povesteam (pentru a câta oară?!) despre o cârciumă pe al cărei perete alb era scris cu mână tremurată… Eh! Povesteam, deci, amintind, cu mândrie, că de fiecare dată am scăpat fără hepatită. „Eşti sigur”? „Bineînţeles”! Dubiile mele se manifestă în alte privinţe. Mă întreabă cineva: „cu ce să mă îmbrac”? De cele mai multe ori sunt  în dilemă, ştiu doar culoarea… Rock, mătuşă!

Lasă un răspuns

