De sărbătoare

           În prag de  aniversare se spune despre bărbaţi că ar deveni mai înţelepţi, în timp ce femeile devin mai tinere. Ştim noi de ce.

          Odată cu înţelepciunea îşi fac simţite prezenţa şi liniştea, dar şi nostalgia faţă de nişte vremuri care au fost şi care nu se vor mai întoarce. În anumite privinţe mă consider fericit că nu am foarte multe regrete. Greşeli am făcut multe, nenumărate, dar pe majoritatea dintre ele, dacă aş avea ocazia să întorc timpul, le-aş face, probabil, din nou. Mă bucur, însă, că am avut umeri pe care să plâng şi braţe care să mă susţină când îmi slăbiseră picioarele. Aş schimba destule lucruri dacă m-aş putea întoarce printre ani, dar nu prietenii. La Mulţi Ani! Da, azi, ca să se vadă că dacă vreau, pot da şi timpul înapoi!

Această intrare a fost publicată în Muzica.

Lasă un răspuns

