De duminică

          Încă o zi de odihnă; de linişte, de tras sufletul… sau de tras de suflet(?). 1970.

 

//

15 comentarii la “De duminică

  1. Crisa spune:

    Frumos dar de ..duminică!! Pace Cat Stevens…hmm, Oh, baby, baby, it’s a wild world..și uite cum am fredonat eu , într-o dimineață de duminică cu ploaie la mal de mare :)…mulțam fain !!

    • Nevermore spune:

      Crisa, frumos inceput de zi plictisitoare si ploioasa cu muzica faina…! 🙂

      • Crisa spune:

        Muzica a reușit să aline duminica ploioasă , deși recunosc că ….îmi cam place și ploaia 🙂

      • Nevermore spune:

        Crisa, ploaia are esentele ei ascunse, iar unele muzici nu pot decat sa le imbogateasca si sa atraga si mai mult in simtire si in visare. Frumoase ploi… 🙂

      • Crisa spune:

        Ai dreptate,ploaia are esențe tari și știe cum să șoptească la urechiușe cuvinte dulci, mai ales dacă o combini cu muzicuță de calitate :). Foarte frumoase ploi , deși acum mi-aș dori să se transforme în steluțe de nea 😉

      • Nevermore spune:

        Crisa, ploaia are nu numai esente ci si intelesuri, multe intelesuri despre care as spune, prada unui acces de infatuare, ca scapa multora. Stelutele de nea ai grija cat de fierbinte ti le doresti, s-ar putea sa se topeasca 🙂

      • Crisa spune:

        Se acceptă accesul de infatuare 🙂 , cred că ai dreptate , în general oamenii se cam ascund de ploaie :).
        Ufff, îmi doresc atât de mult acele steluțe , să le simt cum îmi mângâie fața …cam fierbinte , dar știu că nu se vor topi prea repede :), mă vor lăsa să mă bucur de ele 😉

      • Nevermore spune:

        Crisa, atat ninsorile cat si ploile tale sa fie pline de farmec 🙂

      • Crisa spune:

        Mulțam mumos :), la fel să îți fie și ție 😉

  2. Camelia spune:

    Asta nu mai ştiu cam din ce an este, dar cred că sigur era unul cu ninsoare iarna.
    În lumea asta sălbatică, omul este o singurătate nesingură. Ai ceva de contrazis legat de spusul meu?

    • Nevermore spune:

      Camelia, faina piesa! De contrazis… nu, de data aceasta nu. Poate doar o mentiune – omul nu este mereu o singuratate, sunt multi care nu ii cunosc cu adevarat gustul. Dar aici ar interveni particularizarile, deci nu pot contrazice. 🙂

      • Camelia spune:

        Am scris „singurătate nesingură”, nu ştirbi din înţeles, ciopârţind. De la tine am pretenţii, aşa că pretind.

      • Nevermore spune:

        Camelia, sunt nuante care pot sa fie interpretate in functie de mai multi factori (spre exemplu, singuratatea nesingura parand doar semisinguratate, adica deloc singuratate). Oricare ar fi, insa, interpretarile, concluzia ar ramane aceea a imposibilitatii de a contrazice.

  3. Camelia spune:

    Ei, aş…tu „poţi orice”.

Lasă un răspuns

