Sentimentalism personal

          Se pare că am scăpat! Aşa mă gândeam şi eu… nici urmă de apocalipsă, chiar dacă pe alte fusuri orare încă nu s-a încheiat temuta zi. Dar dacă nu s-a precizat ora exactă, e clar, noi, aici, în spaţiul ăsta mioritic, am scăpat. Ar trebui să mulţumim nu pentru cele care nu ne sunt de trebuinţă, ci pentru încă o zi, aşa îmi spunea… Eh!

          Să mulţumească naivii pentru scăpare, eu am alte lucruri pentru care să mulţumesc. De exemplu, pentru ceea ce sunt. Mulţumesc! Să mă veghezi şi de atunci încolo. Uite, pentru că îţi plăcea tare mult…

4 comentarii la “Sentimentalism personal

  1. Camelia spune:

    „Mai întâi îţi strângi umerii,
    mai apoi te înalţi pe vârful picioarelor,
    închizi ochii
    refuzi auzul.
    Îţi spui în sine:
    acum voi zbura.
    Apoi zici:
    Zbor
    Şi acesta e zborul.

    Îţi strângi umerii
    cum se strâng râurile într-un singur fluviu.
    Îţi închizi ochii
    cum închid norii câmpia.
    Te-nalţi pe vârful picioarelor
    cum se înalţă piramida pe nisip.
    Refuzi auzul,
    auzul unui singur secol,
    şi-apoi îţi spui în sinea ta:
    acum voi zbura
    de la naştere spre moarte.
    După aceea zici:
    Zbor
    Şi acesta e timpul.

    Îţi strângi râurile
    cum strângi umerii
    te înalţi pe behăitul caprelor
    Zici: Nevermore.
    Şi apoi:
    fâlf
    dai din aripile altcuiva;
    şi apoi
    eşti el,
    iar el
    este pururi altcineva”.
    (Nichita Stanescu)

    Pentru tine, Nevermore, şi pentru înger.

  2. Crisa spune:

    Place melodia …minunate voci !!

Lasă un răspuns

