Stăteam şi mă gândeam – am întâlnit surprinzător de multe persoane care îmi mărturiseau că îşi doresc să se îndrăgostească, şi încercau, încercau, încercau! Mi se pare demn de dispreţ omul care caută să se convingă pe sine că iubeşte pe cineva, enumerând câteva calităţi, silindu-se să răspundă cu căldura sentimentului unui calcul simplu: „îmi merită iubirea? Da”! Şi totuşi, trăim într-o lume în care logica este contrazisă şi sfidată de simţire. Poate este mai cumplit ca iubirea să fie mimată în virtutea unei dorinţe devenită obligaţie, decât să ne lipsim cu totul de ea. Poate, cine ştie?!

//

Lasă un răspuns

