Mă întreabă într-o zi: “Ce faci”? “Mă gândesc la tine”, răspund. “Cine ţi-a dat voie să faci asta”?!

          De parcă vreodată, cineva, ar putea pune interdicţie vreunui gând!

       “Şi dacă mi-ai interzice chiar tu, şi chiar dacă mi-aş interzice eu mie (şi surprinzându-mi gândul cuprinzându-te m-aş mustra), nu cunosc secretul care să înlănţuie gândul şi să îl condamne la nefiinţă. Nici măcar tăcerea, pentru că dacă un gând este nerostit, nici faţă de sine nici faţă de alţii, nu înseamnă că nu există. Atunci te-aş cânta în linişte, ca un poet tăcut care, chiar dacă nu îşi scrie poemul, nu înseamnă că nu i-a găsit rime. Poate că singura menire a liniei orizontului este să ascundă de ochii indiscreţi ai curioşilor sărutul dintre pământ şi cer”.

4 comentarii la “

  1. Lia spune:

    Citesc cu plăcere ceea ce scrii de aceea am nominalizat blogul tău la liebster award:
    http://rolia2012.wordpress.com/2013/02/23/nominalizare-la-liebster-award/

    • Nevermore spune:

      Lia, multumesc, ma bucura mult aprecierile pentru „locul meu de joaca”, dar mai ales aprecierea cuvintelor! Pentru ca acest spatiu (care nu se doreste deloc „blog” desi se pare ca intruneste conditiile) le este destinat lor, mult mai mult decat mie 🙂 Imi voi permite sa raspund unora dintre intrebari intr-o maniera personala, deloc cu caracter „bloggeristic”, cu speranta ca aceasta decizie nu va supara in niciun fel. 🙂

  2. Lia spune:

    Nicio supărare! 🙂
    Voi continua să citesc pe aici cu acelaşi interes şi plăcere. Spor la scris şi multă inspiraţie!

Lasă un răspuns

