Rock, mătuşă!

         De multe ori, de prea multe, se face confuzie între iubire şi dragoste. „A iubi” şi „a fi îndrăgostit(ă)” – noţiuni similare şi, totuşi, profund diferite. Ca şi cum – dacă este să amintesc, pentru a câta oară?! de crâşma din care la plecare, sau mai bine zis la trezirea de la prânz, eram fericit că nu am adus cu mine şi vreo hepatită – aş putea susţine, încrezător în poziţia mea, că unele cuvinte scrijelite pe albul imaculat al unui perete ar fi pătruns definitiv în esenţa sa, în fiecare atom care îl compune.

          Nu… unele pasiuni sunt menite să rămână la suprafaţă, pe tencuiala fiecăruia dintre noi. Unele sentimente sunt menite, în schimb, să ne însoţească mereu, să ne işte furtuni în suflet sau linişti atât de mincinoase încât să ne convingă, aproape, să le credem dispărute.  M-am ferit mereu să pun semnul echivalenţei între iubire şi îndrăgostire, dar de prea multă vreme iubirea şi rock-ul îmi par sinonime. Şi nu de puţine ori m-am întrebat dacă nu cumva acel „Rock, mătuşă!” scrijelit tremurat de o mână nesigură pe un perete alb nu era, de fapt, reflexia vreunor inimi într-o oglindă nevăzută.

Lasă un răspuns

