De duminică

          Mi-am pus problema, în zilele care au trecut, că nu ar strica să încerc să mă plasez într-o oarecare concordanţă cu ziua de duminică. Adică, cu înţelesurile ei, cu simbolurile, cu obiceiurile. Poate şi pentru că puţină variaţie nu strică, şi cine ştie, ura şi dispreţul pentru o asemenea zi mi se pot transforma în dragoste. M-am gândit chiar serios la acest lucru şi aproape mă convinsesem să încerc, până când oglinda m-a deturnat de la un asemenea plan. Adevărul este că nu am suflet atât de mare încât atunci când nu am tot ce îmi doresc să îmi pese de pacea mondială. Vorba cântecului… mai ales că fără puţin egoism plăcerile vieţii nu mai au acelaşi gust. Duminică faină!

Lasă un răspuns

