De duminică

          Am cunoscut cândva un preot nu numai inteligent, dar şi cinstit. Mi-a spus că iadul şi raiul nu există, ele sunt doar proiecţii ale vieţii pe care înţelege să şi-o facă fiecare. Poate de aceea încă am puterea să râd copilăreşte şi să îmi las bucuriile să îmi licărească în ochi; pentru că încă mă pot trezi în raze de soare răspândite pe ceruri senine în locuri care îmi aparţin în totalitate, aşa cum le aparţin eu lor – trup şi suflet, fără vreo distincţie religioasă conform căreia sufletul mi se va ferici pierzându-se printre nori. Într-un fel înţeleg de ce, până să le devin demon, au existat persoane care m-au numit „Îngere”. Pentru că uneori, în anumite locuri, până şi duminicile au un farmec aparte.

Lasă un răspuns

