Lola (?)

          Oi fi eu frumos, dar asta nu mă face imun… m-am îndrăgostit. Am văzut-o în vijelia străzii, cu raze de soare prinse în păr ca podoabe. Mi s-au înmuiat picioarele când, apropiindu-se, i-am văzut buzele colorându-se în surâs, pentru ca apoi să se rotunjească şi să ia forma unui sărut pe care mi l-a trimis prin aer. I-am scrutat ochii acoperiţi de ochelari cu lentile fumurii şi m-am văzut aşa cum îmi şi doream, tiranic – în ochiul ei (fereastră către suflet) să nu mai fiu decât eu. Atunci m-am îndrăgostit, cred, şi privindu-mă, apoi rememorându-mă cum fusesem în privirea ei, am început să îi caut un nume. Un nume vesel, asemenea înfăţişării ei, asemeni sărutului…

10 comments on “Lola (?)

  1. jumatateopal spune:

    Şi îţi pulsa pupila privind, aşa’i?
    Privirea dragostei e hipnotizatoare.

    • Nevermore spune:

      Jumatateopal, dadea pe afara de prea plin (privindu-ma). Hipnotizatoare, invaluitoare, periculoasa; ucigatoare. Uneori duce la impietrire in fata unui ochi de apa.🙂

  2. Camelia spune:

    Ce nume ai dat unei muţenii altfel rostitoare…Îţi pare a fi unul vesel?
    Cât despre seducătoarea de se zice în melodie de ea, melodie pe care pentru întâia dată în viaţă am ascultat-o pe blogul unui inefabil, asta’i din alt basm, alte „sfruntări”.

  3. Camelia spune:

    Focul meargă cu tine! Uitasem urarea să ţi-o fac.

Lasă un răspuns

