Repetitio

          Dintre toate delirurile mele cel mai drag îmi este acela în care consumat complet de nimicnicia mea mă reîntrupez în cavaler cu armură strălucitoare, gata să salveze vreo demoazelă aflată la ananghie. Mărturisesc, nici eu nu mai am încredere în sănătatea mea mintală, dar încerc să ascund acest lucru. Ştiu, ştiu bine, prima impresie contează, chiar dacă, în multe cazuri, ultima este cea care durează. Da, îmi place să pozez în erou. Un erou mascat, ascuns de pelerină, chiar dacă atunci, în momentul sărutului, când măştile trebuie să cadă deopotrivă cu hainele, eroul se arată a nu fi altceva decât un ticălos. În privinţa asta, deşi nu sunt fan declarat al englezismelor amestecate cu românismele, prefer celălalt cuvânt, mai puţin grecesc, mai puţin de aici de la noi de la ţară – nu ticălos, “vilain”. Atunci, cum să mai spui că haina face pe om?! Sau pelerina?! (Important este ca povestea fiecăruia să continue…)

* I-am auzit pe băieţii de la Volbeat cântând în deschiderea nu mai ştiu cărui concert. Şi când mă gândesc că, iniţial, nici nu am vrut să îi ascult! Aşa, de încântare, pentru că ultimul lor efort merită.

6 comentarii la “Repetitio

  1. Camelia spune:

    Vilain. Cu un singur „l”.

    Şi lasă-l pe ticălos, du-l la porţile uitării; cât despre personajul erou, dacă nu ai abilităţile unuia, nu ai nici şansă şi deci prin urmare nici rezultate. Glumeam, aşaşiaşa.

    • Nevermore spune:

      Camelia, ticalosia este mereu mai greu de uitat decat bunavointa, ca atare ticalosii ajung mult mai greu la portile uitarii. Cat despre eroi, este mai important nu sa dea dovada vreunei abilitati ci sa arate o anumita putere si disponibilitatea de a deveni. Pana si in cel mai mediocru dintre oameni zace un erou, trebuie doar sa i se dea sansa sa confirme.🙂

      • Camelia spune:

        Amesteci nişte înţelesuri şi’ţi ies nişte hibrizi în care nu mai recunoşti nimic, dar cum nu vreau să fiu pe-aici cotropitoare, am să mă retrag acum, ca să nu ia cineştiece proporţii colosale.
        Glumeam.
        O vară vie, suprafaţă vibrantă!

      • Nevermore spune:

        Camelia, sun opinii pe care fiecare are dreptul sa le aiba si sa le exprime, eventual, dupa propriile posibilitati. Sa iti fie vara asa cum ti-o doresti!🙂

  2. Camelia spune:

    Asta’i pentru nişte spusuri de-ale tale…

Lasă un răspuns

