„Pentru totdeauna”

          Nu m-am gândit niciodată ce înseamnă când spun “pentru totdeauna”. Am spus-o de puţine ori, şi numai atunci când am crezut ce spun, când mi-am dorit. Oricât de incredibil ar părea, şi eu, ca toţi ceilalţi, am avut momente în care am dorit veşnicia şi am încercat să o păstrez intactă.

        Doar că nu ştiam un soi de lege a relativităţii. “Pentru totdeauna”, veşnicia, durează şi o clipă, şi un minut, şi o lună. Da, îmi amintesc, se contabilizează pe luni, şi lunile devin ani, şi “pentru totdeauna” durează un an, doi ani, cinci, şapte, o viaţă… cine ştie, poate mai multe vieţi. În cazurile fericite. Altceva vroiam să spun… “Pentru totdeauna” durează, mereu, atât cât crezi în noţiune. Chiar şi când nu îşi mai are rostul.

//

Lasă un răspuns

