Spuneri

         Într-o seară, poate din întâmplare, poate nu, poate justificat, poate nejustificat, mi s-a spus ceva – un lucru care m-a pus pe gânduri. De-a lungul timpului mi s-au spus multe, şi adevărate şi neadevărate. Am învăţat, însă, să fac distincţia, să nu îmi însuşesc nici complimentele gratuite, nici criticile rău intenţionate, şi nici chiar criticile constructive.

          Omul este prin esenţă marcat de subiectivitate, de aceea un “te iubesc” spus sub imperiul impulsului nu are valoarea unei declaraţii nerostite dar dovedite prin faptă. Iubirea găseşte de multe ori cele mai ciudate şi mai neaşteptate manifestări şi exprimări. Important este ca acestea să valoreze ceva şi, probabil este adevărat, valoarea este dată nu numai de intensitate ci şi de timp. Sau numai de timp? Mi s-a părut ciudat să mă visez pe mine, pentru că mereu visez altceva, sau pe altcineva. De fapt, ca să fiu sincer până la capăt, nu sunt pretenţios, visez orice. Şi totuşi, a fost ciudat să mă visez pe mine într-o şoaptă – iubire în stare pură învăluită într-un alt suflet.

Lasă un răspuns

