Metalul săptămânii

          Mi-a fost dat să învăţ că pe lumea asta există suflete reci. Mi s-a părut ciudat, pentru că eu, în naivitatea mea, îmi spuneam că trupul rămâne cu adevărat rece abia la plecarea sufletului. “Totuşi, sufletele se întâmplă să nu plece, doar să dispară”, mi-am spus. Dar, în cazul acesta, sursa de căldură?! Care este sursa de căldură?! Uneori poate fi muzica, indiferent despre ce se cântă. (Şi totuşi, muzica nu se adresează nu numai urechilor ci în special sufletului?!)

Lasă un răspuns

