De duminică

          Zi de duminică – urâtă și plictisitoare în toate cele, indiferent cât este de sfântă sau de nesfântă. Spuneam cuiva că timpul nu se mai întoarce niciodată și că uneori îmi doresc să îmi găsesc butonul de „load” pentru a îmi îndrepta greșelile. Speranțe deșarte, deși mi se mai întâmplă să mă trezesc captiv într-o zi neagră de sărbătoare. Duminică suportabilă!

2 comments on “De duminică

  1. Camelia spune:

    „Nu vreau să dau timpul înapoi pentru că aş face aceleaşi greşeli, dar câteodată mi-aş dori să pot forţa măcar o hernie, una perforată, a unor clipe care să curgă în prezentul ăsta, şi el să contamineze vremea unui trecut. Iar pe acel timp care m-a însângerat să îl desfiinţez, să îl dizolv. Doar pe unele lucruri să le pot face să revină”.

    • Nevermore spune:

      Camelia, din fiecare experienta pe care o traieste, fata de sine, fiecare este dator sa invete ceva. Ceva care sa nu ii permita sa isi repete in viitor greselile, pentru ca daca se intampla asa, inseamna ca tot ce traim traim degeaba. Si, in definitiv, cea mai pretioasa resursa este timpul pentru ca nu este regenerabila si nu se mai intoarce.

Lasă un răspuns

