De început

          Dacă este un lucru la care se poate spune că nu sunt bun, acesta ar fi trezitul dimineaţa. De multe ori nu vreau, de şi mai multe ori nu mă pot trezi. Prefer să văd zorii îngemănându-se cu noaptea, ca ultimă încercare de inspiraţie pentru un vis frumos. Zorii capătă culori neobişnuite atunci când ochii sunt încă treji, şi îşi pierd strălucirea în nişte ochi abia treziţi – părerea mea. Poate de aceea mi se pare că îi văd altfel, altfel decât îi văd alţii în graba lor către punctul în care cu siguranţă va ajunge fiecare dintre noi. Şi poate de aceea mi se pare că au culori mai blânde, ei, zorii, mai strălucitoare, mai inocente, mai puţin pătate de alte gânduri. Dimineţile nu mi-au fost niciodată începuturi plăcute, deşi i-am auzit pe mulţi alţii că începuturile sunt cele mai plăcute, cele mai lăudabile, cele mai dezirabile. Eu îmi încep lumea altfel. Şi o las aşa, începută de mai multă vreme, scăldată în culori şi în inflexiuni de voce învăluitor-mângâietoare, plină de pasiunea nesfârşitului. Aşa se spune, că începuturile sunt cele mai pasionale – aşa spun neghiobii care nu ştiu cum se ţine un foc aprins – dar sunt destui cei care uită că până şi pasiunea are culorile ei. De cele mai multe ori eu o las să se manifeste, chiar şi aici, în buna tradiţie a acestui spaţiu, pentru că trezirea nu se putea da altfel, cu riscul de a trebui să îmi cer scuze atunci când se simt rănite urechiuşele sensibile.

2 comentarii la “De început

  1. Andreea spune:

    Dimineti cu ferestre deschise………….., pentru viata si vise………….:) La Multi Ani!

Lasă un răspuns

