De duminică

          Îmi propusesem să fiu mai liniştit anul acesta, să nu mai iau în derâdere aşa cum făceam pe vremuri, să nu mai blasfemiez deloc, sau măcar să o fac mai puţin, să încep să caut farmecul în miezul fiecărei duminici. Şi totuşi, este posibil să îi interzici cuiva să îşi desfăşoare ocupaţia preferată? Sau, este normal să se opună careva propriei sale plăceri, cu atât mai mult cu cât nu lezează pe alţii? Poate de aceea prima mea blasfemie s-a manifestat în prima zi a anului. Aşa este de la o vârstă, unele plăceri devin tabieturi. Să nu mă înţeleagă nimeni greşit! Nu mă pretind a fi un om de cuvânt, doar mă pretind a fi un om fidel sieşi. Duminică suportabilă!

Lasă un răspuns

