Gând

          Mă gândeam… adevărat, mi se întâmplă tot mai rar să mă gândesc. Uneori prefer să îmi las gândurile în urmă, să simt mai mult. Sufletul mi se pare, de multe ori, mai important ca raţiunea. “Le coeur a ses raison que la raison ne connait pas”. Ce simţim? Simţim sentimente, chiar gânduri; simţim nevoi – nevoia de a fi iubiţi, de a oferi iubire; de a avea grijă de noi. De noi şi de alţii, câţiva, puţini, unici, care ne sunt parte de suflet, mai ales când ne polarizează gândurile. Uneori gândul şi sentimentul devin una, şi atunci simţim nevoia de a îngriji.

//

3 comments on “Gând

  1. Lilly spune:

    Avem ,o intreaga piramida de nevoi ..🙂

Lasă un răspuns

