Cu zâmbet

          Ca să mă încurajez îmi spun: “Sunt unii care afirmă că scriitorii sunt scriitori pentru că nu sunt buni la altceva”. Adevărul este că nu mă pricep; nu mă pricep să vând, nu mă pricep să mă vând. Pentru o idee fixă, însă, una în care să cred, aş merge gratis până în pânzele albe. O idee în care să cred… Şi nu numai că nu mă pricep să mă vând, nu mă pricep nici să mă promovez. Este bine, însă, că există oameni care să creadă în mine şi care să îmi facă unele cadouri. Mulţumesc, Prietene!

//

2 comentarii la “Cu zâmbet

  1. Camelia spune:

    Scriitorii sunt acei care nu ştiu să facă şi nici nu fac altceva decât asta, aşa ţi-a spus cineva cândva, dacă îţi mai aminteşti.
    Aşadar, fă doar asta, chiar şi când va fi cu oboseală, cu nervi, cu chin, cu durere, dar mai presus de toate, cu pasiune. Uneori scrisul e un mod de a trăi.
    Şi unul îndeajuns.

    • Nevermore spune:

      Camelia, ar fi unele lucruri cu care nu sunt de acord, dar este posibil ca asemenea aspecte sa tina de constitutia sufleteasca a fiecaruia. Scrisul nu este niciodata suficient, nici siesi nici celui care scrie, mereu vrea, mereu cere mai mult. Dar uneori poate sa fie un mod de viata, e adevarat.🙂

Lasă un răspuns

