Zâmbete, diverse

          În ultima vreme mi-am spus că ar trebui să îmi găsesc o femeie cinstită și să mă așez, să mă potolesc. Problema era că întradevăr îmi doream o femeie care să fie cinstită, nu una care doar să se pretindă a fi așa. Pe de altă parte îmi spuneam că mie nu mi se potrivește așa ceva. Ca și cum unuia, oricui, nu i se potrivește idealul. Sunt idealiști care susțin că femeie cinstită este pleonasm. Sunt pragmatici care spun că pleonasmul nu are valoare. O femeie poate să fi orice, jur! O femeie poate să fie orice, numai cinstită nu. Și de minciună, eu, personal, sunt sătul. Că mint, că sunt mințit, mi-e egal. Poate de aceea am ajuns să apreciez mai mult oamenii cu care nu am nici în clin nici în mânecă. Oameni cu care m-aș fi înspăimântat să mă alătur în alte vremuri. Oameni care îmi strangeau mâna în loc să o muște, oameni care îmi zâmbeau pentru că nu aveau cum să mă mintă. Oameni care, indiferent de ceea ce au făcut cândva, se arată oameni. Poate din acest motiv mi-au fost dezirabili. Și dacă mi-a scăpat porumbelul, să mi se ierte. Zâmbet. Disprețuitor, bineînțeles.

Această intrare a fost publicată în Altele.

4 comentarii la “Zâmbete, diverse

  1. m1ky007 spune:

    Chiar așa este… În cine să ne mai punem încrederea?

Lasă un răspuns

