“Poate” şi îngeri

          Se spune că noi vom judeca pe îngeri. Noi, oamenii. În multe rânduri este uşor să judeci; este uşor să condamni şi să pronunţi pedeapsa. Aşa cum condamnam eu îngerii (poate înainte să mi-l însuşesc pe al meu) numindu-i entităţi lipsite de voinţă proprie şi de demnitate. Poate m-am schimbat; sau poate nu, poate am învăţat că în unele cazuri în locul revoltei este preferabilă supunerea. Poate – da, e adevărat, prea multe probabilităţi, prea mulţi “poate” între atât de puţine cuvinte – mereu există un ochi aţintit asupra fiecăruia, unul care să vegheze şi, poate, care să se sacrifice. Poate dacă nu am avea îngeri am fi mai puţin oameni; sau deloc.

„I die for you every time I see you cry”

Lasă un răspuns

