Corespondenţe

          Într-o zi mi-am amintit de toate scrisorile pe care nu le-am scris şi mi-am promis că nu se va mai întâmpla; că fiecare clipă importantă îşi va primi zâmbet şi suflare şi fiecare persoană care contează, scrisoarea, indiferent ce va conţine ea. “Şi cei care nu mai contează”? mă întreba o voce şoptită şi insistentă. “Cei care nu mai contează vor rămâne nescrişi”!

2 comentarii la “Corespondenţe

  1. Crisa spune:

    ufff…ce mult a trecut de când nu am mai scris o …scrisoare :)…parcă îmi faci „poftă” :P…
    p.s.1. plăcut mult Sonata:)
    p.s.2. mmm, greu mai face omul rost de a dumneavoastră carte😛

Lasă un răspuns

