Cu zâmbet

          Spun unii că pentru fiecare ocazie fericită este nevoie de o petrecere. Spun alţii că pentru fiecare ocazie nefericită alcoolul este mai bun decât pumnul de pastile. Uneori mi-am spus că pumnul reprezinta puterea, nu mânia, iar alcoolul slăbiciunea. Trebuia să vină o vreme în care să îmi lepăd masca – aceea care nu mi se potrivea deloc, şi să mă pregătesc de carnaval. Toamna – timpul meu favorit!

6 comentarii la “Cu zâmbet

  1. Camelia spune:

    Aşa e, că tu eşti toamnă, te compui din ea.
    Aprinde-ţi-o şi mai tare şi fie ca ea să ardă orice altă mască care nu ţi s’ar mai potrivi!
    Masca uneori este la fel ca întunericul, iar singurul mod de a scăpa de ea cred că îl ştii.

  2. JC spune:

    Palindrom fericit, tăinuitule!

  3. Camelia spune:

    Ani frumoşi, cu dragoste, Răzvan!

Lasă un răspuns

