De duminică

          M-am oprit de mult să mă mai întreb, ca și cum nu aș cunoaște răspunsul, de ce urăsc duminicile. Dacă aș putea, mi-aș opri calendarul înaintea uneia dintre ele, chiar dacă timpul ar curge în continuare. Duminică suportabilă!

 

 

 

9 comments on “De duminică

  1. Lilly spune:

    Nici mie nu imi plac zilele de duminica…insa nu imi pot explica de ce…🙂

  2. honeybee spune:

    nu exista o zi anume speciala:duminica…pentru mine de foarte mult timp toate zilele sunt la fel….se pierde undeva in negura timpului…undeva in copilarie, cand duminica, mai ales duminica de dupa masa avea semnificatia aceea aparte pe care nici acum nu pot s-o definesc…
    acum ziua mea de duminica e atunci cand ma simt bine cu mine insumi… poate sa se intample si intr-o zi de luni sau joi, nu conteaza unde ma situez in timp.
    o saptamana usoara!🙂

    • Nevermore spune:

      Honeybee, cred ca oamenii se leaga de ei insisi (inclusiv) prin notiuni, prin conceptii, prin preferinte etc. Zilele devin in unele cazuri, ele insele, notiuni definitorii pentru individ care le leaga de sine prin prisma unei amintiri, a unei intamplari, a unei stari traite la un moment dat. Bineinteles, nu este o regula, dar nu de putine ori calendarul influenteaza oamenii din punct de vedere psihic. Zile frumoase!🙂

  3. honeybee spune:

    ….ah, nemilosul calendar nu tine cont de nimic.
    iti doresc si tie zile insorite de toamna…au farmecul lor aparte.🙂

Lasă un răspuns

