Coduri

          Pe când mă gândeam în singurătăţile mele la ce să mai scriu, m-au prins zorii. Îmi spunea cineva, “nu o să o poţi duce aşa la nesfârşit”. Numai atunci când îmi amintesc îmi vine să îmi scuip din gură gustul de metal al vieţii; sau al morţii – eu uneori nu mai sunt capabil să fac distincţia. “Din clipa în care m-am născut am început să mor” – îmi scapă numele celui care o spunea. AML sau încă o Pedeapsă?! Noroc cu zorii; uneori până şi ei au culoare de nori suflaţi cu metal.

8 comentarii la “Coduri

  1. JC spune:

    Mă sperii. Spune-mi că ți-e bine și că am decodat eu greșit acronimul. Sunt o fire destul de prăpăstioasă…

    • Nevermore spune:

      JC, prapastiilor le sade bine cu muntele, nu cu omul. Acronimul nu are legatura cu vreun pericol care sa ma pandeasca, iar ingrijorarea nu isi are rostul, trebuie sa o duc mult ca sa scriu si mai mult!🙂

  2. JC spune:

    Dar cu ce are legătură, enervantule care m-ai băgat în toți sperieții? Ai mai și tăcut vreo săptămână…

  3. JC spune:

    Atunci scrie mult, repede și bine, taciturnule, căci abia-ți aștept noile zămisliri!

Lasă un răspuns

