De început

          În unele momente îmi închipui cum aş fi, cum aş reacţiona dacă aş fi capabil să îmi prevăd viitorul. Întotdeauna închipuirile îmi ridică semne de întrebare şi, dacă uneori mi se pare că ştiind totul de dinainte aş încerca să trăiesc fiecare clipă la intensitate maximă, alteori încep să mă tem că, lipsit de inocenţa necunoscutului, m-aş lăsa pradă indolenţei. Îmi spun că este bine că nu putem ştii; pe de altă parte, nimic nu ne împiedică să ne putem dori. Şi dacă ar fi să fie aşa cum mi-l doresc, anul care începe nu ar fi doar o pagină nescrisă încă, ci mai degrabă un studiu. Studiu de intensitate, pentru trezire.

2 comentarii la “De început

  1. A cunoaște viitorul înseamnă a renunța la farmecul surprizei.

Lasă un răspuns

