….

          Mă întreba cineva, acum ceva vreme, care îmi sunt ciudăţeniile. Nu am ştiut să răspund cu exactitate, pentru că deşi poate părea altora, niciun om nu îşi pare ciudat în propria normalitate. Scotocind prin mine în căutarea unui răspuns gândul mi se îndrepta mereu înspre obsesii. În definitiv, şi obsesiile ne pot deveni ciudăţenii. Şi aş fi răspuns, dacă aş fi ştiut ce, dacă mi-aş mai fi cunoscut obsesiile actuale, altele decât aceea legată de timp şi de oglindă. Aşa se întâmplă atunci când de atâtea ori îţi cauţi timpul în jur şi în buzunare şi ajungi să ţi-l găseşti pe faţă.

          Nu ştiu dacă este neapărat ciudăţenie, decât raportat la curentul social pe care l-am observat de ceva vreme în jurul meu – acela de a se combina într-o frază cuvinte româneşti cu altele englezeşti pentru că, oh well, dă bine. What the fuck! Am refuzat cu încăpăţânare să fac asta, cu excepţia unor atitudini demonstrative, de aceea am avut surpriza de a fi întrebat de unii, uimiţi de încăpăţânările mele, dacă ştiu măcar o boabă de engleză. Mărturisesc că ştiu diferenţa dintre “moon” şi “month”, dar îmi vine uşor să o neglijez când vine vorba de obsesiile mele. M-aş duce să mai caut nişte timp, să pot privi luna.

2 comentarii la “….

  1. Luana spune:

    Razvan, am terminat de curand Pedeapsa Cerului. O carte superba pe care vreau sa o cumpar in semn de sprijin pentru autor, cu autograf bineinteles!

    • Nevermore spune:

      Luana, multumesc mult pentru apreciere, asemenea reactii sunt cele care intr-adevar dau puterea si hotararea in continuitate. Avand in vedere ca a trecut aproape un an de la lansare stiu ca Pedeapsa a devenit destul de greu de gasit. Pentru comanda directa, care va fi onorata postal, am rugamintea sa fiu contactat pe adresa de mail aferenta acestui – cum imi place mie sa spun – loc de joaca.

Lasă un răspuns

