Gând

          Îmi spunea cineva, cândva, ca să îmi tempereze exuberanţa cu care lăudam viaţa, că este un gest demn de un imbecil acela de a o considera frumoasă. Nu am crezut şi nici acum, după multă vreme, nu îmi doresc să cred asta. Frumuseţea vieţii nu constă în „a fi”, ci în „a fi suflet”. Sunt de acord, goală, golită de sens şi de speranţă, viaţa nu este nici suportabilă, nici frumoasă. Deşi – cum mă contrazic eu în toate! – suntem mai bogaţi atunci când nu mai avem nimic de pierdut, nimic pentru care să ne temem. Mă întrebam, oare cum ne-ar sta, mie şi saturaţiei mele, măcar pentru o clipă împreună? Poate că nu ne-am mai pierde niciodată unul de altul; poate am deveni unul şi nu am mai avea niciodată nevoie de nimeni.

5 comentarii la “Gând

  1. Loreen spune:

    Sunt zile în care viața mi se pare atât de frumoasă ! Și zile în care îmi vine să râd de naivitatea mea din celelalte zile. Cine știe, poate că nu știu eu să mă bucur de viață și mă pierd odată cu gândurile mele.

    • Nevermore spune:

      Loreen, cred ca frumusetea vietii sta tocmai in faptul ca nu toate fetele ii sunt frumoase. Ne salvam de multe ori prin oameni, prin sentimente si prin lupta – prin lupta de a nu ne pierde de noi insine, chiar daca pana si in ochii nostri frizam, uneori, ridicolul. Bun venit!🙂

      • Loreen spune:

        Până la urmă, nici noi, oamenii, nu avem doar fețe frumoase -și asta nu înseamnă că nu suntem frumoși, nu-i așa ?
        Îți mulțumesc, cuvintele tale au venit în momentele în care aveam cea mai mare nevoie de ele.🙂

      • Nevermore spune:

        Loreen, suntem frumosi in foarte multe feluri, tocmai/mai ales prin prisma complexitatii noastre. O zi insorita!🙂

      • Loreen spune:

        Mulțumesc, asemenea !🙂

Lasă un răspuns

