Aşa, cu iz de revoltă

          Acum, după atâta tăcere, să nu se supere nimeni pe mine – şi dacă se supără, sper să îi treacă până la următoarea lansare; nu de alta, dar e posibil să fie singurul moment în care mă poate sfăşia de viu. Deci, să nu se supere nimeni pe mine, dar eu cred că sunt singurul bou care nu a fost la concertul lui Robbie din weekend. În rest, nu ştiu ce aş mai putea spune, sunt bine. Draci morţi şi raţe înecate nu a văzut lumea, nu încă – poate era prea ocupată să îl vadă pe Megastar. Unul umflat cu pompa, după umila mea părere care, dacă îmi este permis, nu este tocmai umilă. Pe principiul conform căruia nu îţi poţi băga centimetrii în gusturile omului, dar poţi să îţi dai cu părerea – ne exprimăm aşa, ca să nu o spunem mai groaznic.

          Bun, am înţeles, a cântat Robbie până şi Bohemian Rhapsody, cu siguranţă nu tocmai fucking amaizing. Şi, oh!, a mai cântat şi We will rock you, cu siguranţă mai degrabă unfucking amaizing, şi a mai cântat tot soiul, ca să încânte zeci de mii de fani sau de fane, sau de ce or fi fost pe acolo. Cum ziceam, eu sunt singurul (…) care nu a fost… Dar cred că mă bucur că nu a preluat şi de pe la Aerosmith, cine ştie, poate chiar Amazing, deşi o asemenea idee cred că nu îmi putea veni decât mie. Şi tare mă bucur, mă bucur că nu i-a venit lui.

          Ar mai fi ceva de spus? Poate când va veni timpul şi îmi va trece pofta să mă spânzur. Nu de alta, doar pentru că am tupeul nesimţit să mai spun, pe la colţuri, cu centimetri de vorbă: „Bă, oameni buni, mai puneţi mâna şi ascultaţi şi muzică”! Ah, şi să nu uit, prostia nu o apreciez, snobismul da; da‘ pe ăla intelectual, bre!

Şi ceva pentru dragul de Robbie, să se ducă… aşa, învârtindu-se.

Lasă un răspuns

