De duminică

          Ştiu eu pe cineva – nu spun cine, persoană importantă – care şi-ar fi încleştat pumnii a nervi dacă m-ar fi auzit spunând râzând: „cine naiba să mai scrie pe căldurile astea?! S-au dezbrăcat femeile”! Şi dacă nu pumnii încleştaţi, cu siguranţă mânia lui Dumnezeu s-ar fi abătut asupra mea sub formă umană, numai aşa, ca să mă înveţe minte să mai iau lucrurile serioase în derâdere. Pe de altă parte, asta este una din părerile pe care mi le-am fundamentat de-a lungul timpului – femeia nu este obiect de batjocură.

          Şi uneori, când mă mai joc prin delirurile mele, fie că mă pretind nebun, scriitor sau bărbat, îmi vine să şoptesc o chemare. Aşa cum am şoptit cândva, sau aşa cum mi se pare, când mă cuprinde spaima de ceea ce va veni, că mă cheamă Cerul şi îmi cere să nu îi întorc spatele. Aşa cum… bine, recunosc, aşa cum aş întoarce spatele şi acesteia şi celorlalte duminici care îmi vor urma. Să vă fie suportabilă!

Lasă un răspuns

