Cadou drag

          Nu voi spune toate motivele pentru care mă simt privilegiat. Sunt oameni care mă iubesc şi sunt oameni pe care îi iubesc. Până şi atât ar fi suficient pentru cei care au în măduva oaselor viermele singurătăţii să mă invidieze. Alte motive nu sunt – cu siguranţă nu răsfăţul de care dau dovadă, de care chiar abuzez uneori.

          Am învăţat, totuşi, să mă simt altfel atunci când îmi primesc în suflet nopţile. Îmi oferă în dar linişte şi gânduri. Atât de multe gânduri încât mi se pare că îşi bat joc de liniştea mea. Şi, de câteva ori pe lună, îmi oferă o lună plină. Una care să mă înfioare şi să mă bucure, totodată. La fel cum m-am bucurat în ziua în care, cu de la mine putere, mi-am permis să fiu mândru. „Pedeapsa” mea mi s-a lipit de mult de suflet, dar m-am bucurat mai mult când am văzut că nu numai în mintea mea ci şi în sufletele altora a prins rădăcină. Cred că uneori mă simt privilegiat pentru că primesc cadouri.

Radacina

15 comentarii la “Cadou drag

  1. araoimi spune:

    😊 …apărut din rădăcinile copacului tău ?
    Acum …daca merg acolo, sigur îl mai găsesc.

  2. araoimi spune:

    Trebuia sa o lasi acolo ! Ne cautam, ne regasim…posibil🙂
    La radacina copacului meu din copilarie rasarea un izvor limpede, la tine o carte…izvor de cuvinte.🙂

    • Nevermore spune:

      Araoimi, cred ca oamenii care nu isi uita radacinile sunt o categorie favorizata si fericita deopotriva. Oricat ne-am pierde in cautari, raportandu-ne la ele ne vom regasi mereu. O zi frumoasa!🙂

  3. araoimi spune:

    Niciodata !🙂
    Din „radacini” am aparut si tot in ele ne regasim. Eu fug seara la izvorul limpede, este al meu. Ma hraneste spiritual.
    Imbina-ti sufletul in radacini si vei gasi cuvintele…sunt doar pentru tine acolo.
    Multumesc !
    O noapte frumoasa ! 🙂

  4. araoimi spune:

    Eu cred ca da !🙂
    E racoare, deci esti „pedepsit” sa scrii …🙂

  5. araoimi spune:

    Esti „pedepsit” si in noaptea asta…🙂
    Tu ai spus ce iti ofera noptile in dar, „liniste si ganduri” !
    Noaptea soseste, eu plec, noi te parasim…ramai cu tine, un suflet singur dar plin de soapte nescrise inca…🙂

  6. araoimi spune:

    Nu stiu. Poate ai dreptate.🙂 Suflete infratite suna minunat. In noapte imi place sa cred ca sunt mereu in Padurea fermecata, cu spiridusii nazdravani care apara padurea, fac un amalgam de zane, elfi si flori. E secretul nostru, nu am voie sa le spun povestea.🙂
    Sa nu le dai voie sa intre in povestea ta, iti vor fura din buzunar !🙂
    Noapte buna, Nevermore !

  7. araoimi spune:

    Mi-au soptit spiridusii…
    „Nevermore mai are daruri…trebuie sa astepti Araoimi ! ”🙂

Lasă un răspuns

